Artículos Publicados
VERNIA CARRASCO, Ana M. (2012). Método pedagógico musical. Dalcroze. ARTSEDUCA nº1 pp. 24-26. [En línia] en: https://www.artseduca.com/descargar-revista/
_____(2011). Evitar la exclusión en adultos:
La educación musical para adultos en un contexto adecuado. Una estrategia de inclusión educativa. Quaderns digitals nª 29. Actas Congreso Internacional Mejora Educativa y Ciudadanía Crítica. [En línea] en: https://www.quadernsdigitals.net/index.php?accionMenu=hemeroteca.VisualizaArticuloIU.visualiza&articulo_id=11070
._____ (2011). La educación musical para adultos y la implicación de la família. Una propuesta pedagògica. Enclave docente. [En línia] en: https://www.enclavedocente.es/?p=182
_____ (2011). Mètode global com a sistema pedagògic per a l’educació musical. Conservatori.es, 13 La Vall d’Uixò: Conservatori Professional de Música Francesc Peñarroja
_____ (2011). LATERALIDAD. ¿Un concepto nuevo en lenguaje musical? ¿Por qué debemos marcar el compás con las dos manos? [online]. Madrid: Sul Ponticello, II época, nº 26, sep. 2011. Disponible en World Wide Web: . ISSN: 1697‐6886
_____ (2011). Aptitud musicals en els més menuts. Es poden potenciar?. Conservatori.es, 12 La Vall d’Uixò: Conservatori Professional de Música Francesc Peñarroja
_____ (2011). El buzz como recurso pedagógico para mejorar en el registro y la resistencia en la práctica de la trompeta [online]. Madrid: Sul Ponticello, II época, n. 21, abr. 2011. Disponible en World Wide Web: . ISSN: 1697-6886
_____ (2010). Música, a quina edat? Conservatori.es, 11. La Vall d’Uixò: Conservatori Professional de Música Francesc Peñarroja
_____ (2010). Formación musical para adultos. Una propuesta pedagógica. Educación no formal. Situación actual y perspectiva de futuro del aprendizaje permanente. Valencia: Diputación de Valencia, Centre de Recursos i educación continua (págs. 303-313)
_____ (2010). Ensenyança - aprenentatge. Mètodes pedagògics, Conservatori.es, 10. La Vall d’Uixò. Conservatori Professional de Música Francesc Peñarroja
_____ (2010). Sobre el llenguatge. Llenguatge musical vs. Llenguatge parlat.. Conservatori.es. No.9. La Vall d’Uixò: Conservatori Professional de Música Francesc Peñarroja
_____ (2010) Andragogia o la formació musical d’adults. L’aprenentatge musical després de l’estabilitat. ARTRES, 13 pp.8-9
_____ (2009). El buzz ( vibració dels llavis ), com a eina pedagògica en l’aprenentatge de la trompeta. Conservatori.es, 8 . La Vall d’Uixò: Conservatori Professional de Música Francesc Peñarroja
_____ (2009) Breu història del jazz. Presència de la Trompeta. ARTRES, 10 pp 10-14
_____ (2009). La rítmica com a mètode per a treballar l'assignatura de música de cambra. ARTRES, 9 pp.8-9
_____ (2007). La rítmica dins...ARTRES, 5 p.30
_____ (2007). Evolució dels instruments de vent metall a través del temps (II). ARTRES, 4 pp.10-12
_____ (2006). Música, per què?. ARTRES, .2 p.9
_____ (2006). Evolució dels instruments de vent metall a través del temps (I). ARTRES, 1 pp.9-10